Bob & Candy Candystore

KLANTENSERVICE

Hier vind je alle informatie over onze webwinkel, het bestellen & retourneren, verzendkosten en verzendtijd.  Wil je ons graag telefonisch spreken? Kijk dan snel verder op deze pagina over hoe je het snelste met ons contact kunt opnemen.

LEVERTIJD

Bij Bob & Candy doen wij er alles aan om uw pakket zo snel mogelijk te versturen. Normaal wordt uw pakket dezelfde dag verstuurd, als de order is geplaatst voor 15:00, zodat u het pakket de eerst volgende werkdag ontvangt. Helaas kan het soms voorkomen dat een pakket 1 tot 2 dagen langer onderweg is.

Wij versturen met PostNL en uiteraard krijgt u een Track & Trace code per mail wanneer uw pakket onderweg is.

Bestellen

Het bestellen bij Bob & Candy is veilig én eenvoudig. Onze website is middels een SSL verbinding beveiligd. Dat wil zeggen dat alle gegevens die u op onze website invult versleuteld zijn. Wel zo fijn om te weten.

Bij Bob & Candy kan je eenvoudig & snel de beste zoetwaren, snacks, cadeau’s en nog veel meer bestellen. Onze webshop is er op ingericht om u het grootste gebruiksgemak te bieden. Je vult eenvoudig je digitale winkelmandje, rekent veilig af met iDeal of Klarna en wij zorgen dat uw bestelling zo snel mogelijk naar je wordt toegezonden.

Verzendkosten

Wij verzenden al onze bestellingen met PostNL. U betaald bij ons slechts 5,95 voor het verzenden van uw bestelling. Deze wordt met de grootste zorg ingepakt en wordt zorgvuldig en met aandacht ingedeeld. Blikjes worden extra verpakt zodat deze zonder deukjes aankomt. Elke bestelling wordt voorzien van een Track & Trace code. Deze krijg je automatisch per mail.

Retourneren

Wij verkopen met name food. Food is uitgesloten van de Wet op Retour. Omdat onze producten onderhevig zijn aan THT datums kunnen wij helaas geen retourzendingen accepteren. Ook om de hygiëne te waarborgen evenals onze kwaliteit.

Dat geldt alleen voor de Food producten. Non-Food producten mogen uiteraard wel geretourneerd worden; de kosten voor retournering van voor uw eigen rekening & verantwoordelijkheid. 

Heb je een verkeerde bestelling ontvangen? Dan gaan wij uiteraard zorgen voor een passende & snelle oplossig.

Garantie

Wij verkopen alleen producten van topkwaliteit. Daarom kan je er van uitgaan dat wat je ontvangt van de hoogst mogelijke kwaliteit is. Kwetsbare producten zullen wij extra goed inpakken. Wij kunnen geen garantie geven op gedeukte frisdrankblikjes. 

Contact

Wij staan altijd voor je klaar! Heb je nog vragen? Wil je ons even spreken? Wil je weten waar je bestelling blijft? Of heb je een klacht? Tip? Opmerking? Of mis je iets op onze website? Aarzel niet: neem gerust contact met ons op. Wij staan je graag te woord en zullen je mailtje binnen 24 uur beantwoorden & je Whatsappje meestal binnen 1 uur. 

 

Telefonisch zijn wij bereikbaar op werkdagen van 10:00 tot 17:00 (behalve maandag, dan vanaf 13:00)

Telefoon: 0543-517775

 

Voor onze vestigingen:

Klik hier voor Winterswijk
Klik hier voor Doetinchem

0
    0
    Winkelmandje
    Fill me... I'm Hungry!Terug naar de winkel